Monday, November 14, 2016

Fibreplex bevat een complex dat het haar tegen haarbreuk beschermt en tegen algehele beschadiging, door er een beschermende laag omheen te leggen.

Ook Fibreplex komt in drie stappen: het blondeermiddel wordt door de kapper gemengd met een zg. booster die mee gaat in de haarvezel en zich rond de keratinebrug nestelt.

Tijdens het wassen daarna wordt een sealer gebruikt die het haaroppervlak extra verzegeld en tussen je behandelingen door gebruik je thuis een zg. maintainer die het haar blijft hydraten.

Men claimt tot slot een beperking van voortschrijdende schade tijdens het blonderen en een haarstructuur die sterker blijft.

Een shampoo voor haar- en hoofdhuidproblemen kan de uitkomst bieden bij bijvoorbeeld roos, een droge hoofdhuid of juist een vette hoofdhuid, maar ook bij dun haar of haar dat uitvalt, grijs haar of haar dat heel droog en futloos is.

Shampoo voor haar- en hoofdhuidproblemen geeft het haar bijvoorbeeld meer volume, hydrateert het haar en geeft het een extra boost, maar voor elk probleem van de hoofdhuid of van het haar is er in onze online kappersgroothandel een product van geweldige kwaliteit te vinden.

Met de Murray's Original Pomade is elk kapsel te realiseren. Het voegt glans en textuur toe en houdt het haar de hele dag in model. De Murray's Super Light is de zachtere, lichtere versie van de Murray's Original Pomade.

De aloë, lanoline en kokosolie zorgen voor conditioning en maken het haar handelbaar. Zo creëert het een glad en perfect zittend kapsel met meer dan genoeg styling en controle. Tot slot is er de Murray's Hair Glo.

Dit is het ideale product om het haar een prachtige glans te geven en perfect achterovergekamd haar te creëren.

Haarproducten Voor Mannen!

Die mythes dat duurder beter is hoef je absoluut niet te geloven! Ik heb zelf altijd het goedkoopste, vooral als het op conditioner aan komt. Shampoo heb ik liefst Herbal Essences of Pantene omdat dat harde sulfaat shampoos zijn en die het beste zijn voor mij.

Ben jij al bekend met de 'wonderolie' van Moroccanoil? Ik was er erg nieuwsgierig naar, maar als studente is het niet niks om meer dan 40 euro aan één haarproduct uit te geven.

Omdat ik vast niet de enige ben die tegen dit probleem aanloopt, test ik de aankomende tijd producten uit die vrijwel hetzelfde lijken, maar qua prijs erg veel verschillen. Ben jij benieuwd welk product ik beter vind? Lees dan gauw verder!

Kapmantels , verfmantels en grondmantels van gerenommeerde merken om het stileren en knippen zo prettig mogelijk te maken. Kies uit diverse uitvoeringen met een drievoudige sluiting; drukkers, band en haakjes.

De shampoo bevat hydraterende bestanddelen die zorgen voor een optimale hydratatie voor elke haarvezel. Dankzij de tripolymeerformule beschermen de hydraterende stoffen het haar in alle omstandigheden.

Ik heb geen vaste conditioner, ik ben nog een beetje zoekende. Ik ben nu de monstertjes die bij de haarverf van mijn moeder zitten aan het opmaken uit gebrek aan iets anders.

En ik heb net de conditioner van Grahams gekocht om te kijken of die mijn pluis ook onder controle houdt, ook al bevat deze geen siliconen. Op dit moment wissel ik af tussen Grahams en de Angel Wash van Kevin Murphy.

Ze zijn allebei vrij van sulfaten en erg mild. Enig nadeel is wel dat ze nogal prijzig zijn.

Regelmatig heb ik jullie mijn liefde voor Moroccanoil gedeeld in favorieten video's en artikelen, maar gek genoeg moest ik voor een echte review echt lang terug, te lang.

Tijd om mijn favoriete shampoo, conditioner, masker en treatment eens extra in het zonnetje te zetten. Letterlijk dit keer, want momenteel staan ze te shinen onder de Italiaanse zon!

Anderhalf jaar geleden schreven wij (op toen nog ) een aantal artikelen waarin de bijzondere producten van Moroccanoil de hoofdrol speelden. Sinds die tijd is er niet zo heel veel veranderd, want onze liefde voor de heerlijke producten is altijd gebleven.

Toch hebben wij voor jullie een fijn nieuwtje, want de producten zijn inmiddels ook in Nederland verkrijgbaar!

No comments:

Post a Comment