Monday, November 14, 2016

Haarproducten

Kroeshaar vereist heel veel verzorging. Ook is het nog vervelender dat je haar er niet altijd uitziet zoals jij dat wilt.

Wat het verschil is tussen al deze producten? Het is maar wat je zelf fijner vindt om te gebruiken. Smeer je liever, ga dan voor een gel.

Vind je mousse fijn (wie houdt er eigenlijk niet van mousse?) en een lichte substantie, ga dan voor mousse. Wil je liever op droog haar werken, ga dan voor de poeder.

Ik gebruik zelf altijd mousse en soms in combinatie met poeder.

De KMS Head Remedy is speciaal ontwikkeld voor ontspanning van de hoofdhuid bij hoofdhuidproblemen. Brengt de hoofdhuid in balans en geeft een milde en verzachtende reiniging.

De Dandruff shampoo is voor iedereen die roos onder controle wil houden. Deze producten zijn dermatologisch getest. Vraag ons persoon voor meer informatie of een proefmonster.

Iedere mousse is verschillend en belooft iets anders. Deze mousse van Andrélon is bijvoorbeeld speciaal voor een volumineus kapsel en bovendien helpt het om je haar te beschermen tegen de hitte van de föhn of tang.

Maar een andere mousse kan juist geschikt zijn voor krullend haar of om je haar langer steil te houden. Lees de verpakking en kies vervolgens het product uit dat past bij jouw haartype.

Hoi Teslijn, bedankt voor je vragen! Slapen met nat haar kan prima, maar verzorg je lokken voor het slapengaan met een van onze Serum-Oils of Crèmes.
Zorg dat je haar handdoekdroog is en breng vervolgens een van de producten aan. Hierdoor voorkom je dat je haar snel gaat pluizen.
Als je je haar graag vast hebt met slapen, kun je het best een elastiekje zonder metalen ringetje gebruiken. Met wat mousse in je lokken wordt je de volgende dag wakker met een prachtig kapsel.
Haarproducten Online Bestellen

Beschadigd haar is droog, dof, moeilijk in model te brengen en voelt minder zacht aan dan gezond haar. De haarpunten zijn bij beschadigd haar gespleten en het haar kan bij de minste weerstand al afbreken.

De Sofn'Free houd mijn haar voor een lange tijd vochtig en zacht. Door de yasmijn olie heb ik veel minder last van haar roos en jeuk. Deze worden voor nu de standaard producten die ik zal gaan gebruiken.

In de toekomst zal ik hier en daar natuurlijk nog wel andere producten testen. En wie weet kom ik goede producten tegen die ik ook jullie kan aanraden.

Ik maak me zorgen over de snelheid waarmee ik m'n haren verlies. Wat ik niet begrijp is dat ik collega's die ook kalend zijn, lijk in te halen wat betreft kaalheid.

De meesten van hen zijn ook iets ouder dan ik. Is dit puur een kwestie van genen, of kunnen andere factoren een rol spelen? Het rare is dat m'n ouders allebei hun haar nog hebben en mijn opa en oma's ook niet kalend waren.

Oriflame introduceert met de eleo-lijn een compacte en complete lijn met 5 luxueuze haarverzorgingsproducten op basis van waardevolle natuurlijke oliën.

Rijke arganolie, heerlijk geurende rozenolie, kliskruid en vitamine F bieden het haar onmiddellijk een sublieme glans, opvallende souplesse en geven het een onweerstaanbare geur.

En die geur is echt onweerstaanbaar, want het is een subtielere versie van La Vie Est Belle, echt heerlijk! De producten zien er allemaal ontzettend mooi en luxe uit, dat is ze zeker gelukt.

No comments:

Post a Comment